menu
arrow_back
home
Homepagina
person
Inloggen
restore
Archief
directions_car
Modellen
burst_mode
Wallpapers
file_download
Downloads
mail
Contact
access_time
Historie
palette
Lakkleuren
location_city
Fabrieken
playlist_add_check
Dealer-lijst
photo_filter
Ingestuurde foto's
sync_problem
Terugroep-acties
assignment
Voorwaarden
lock
Privacy
Inloggen Registreren
Daciamodellen

Succesvol zakendoen met de Lodgy

event
09-11-2016
account_circle
Richard
folder
Dacia Lodgy
forum
0

Zakendoen

dacia-lodgy-as-a-taxi-in-marokko.jpgMet de Lodgy heeft Dacia een veelzijdige auto op de weg gezet. ruim, en plaats voor 7 personen. En met de produktie van zowel de Lodgy, Sandero als de Dokker in Tangier, Marokko, is Dacia (Renault) een grote werkgever geworden. Reden voor de Marokkaanse regering om te gaan zakendoen met Dacia (Renault). Ook in Marokko wordt tegenwoordig aan het milieu gedacht. De Mercedes 240 Diesel is daar een populaire auto. Probleem is echter dat er zo'n 45.000 van deze auto rondrijden als taxi. Het aantal alleen is niet het probleem, wel dat bijna elke auto van deze 45.000 ouder is dan 30 jaar. Dit betekend gebruik maken van oudere techniek (wel makkelijk te repareren) waardoor de motoren erg vervuilend zijn naar huidige maatstaven.

Er is dus besloten om subsidies te geven aan de taxichauffeurs die hun oude, vervuilende diesel inruilen voor een gloednieuwe Lodgy. De subsidie bedraagt ongeveer 80.000 Dirham. Dit is te vergelijken met zo'n 7.500 euro.

Waarom Lodgy

Nou, dat is makkelijk te verklaren. Ruim 45.000 auto's x veel minder uitstoot is een flinke winst voor het milieu. Dit kan ook met andere auto's, zul je dan zeggen. Dat klopt. Alleen Dacia (Renault) heeft al meer dan 5000 banen opgeleverd voor zowel laag geschoold personeel alsook hoogopgeleid personeel. Het marktaandeel van Dacia (Renault) is nu al ruim 39% en op deze wijze zal dat alleen maar toenemen. En met het toenemen van het aandeel zal ook het aantal werknemers toenemen. Gevolg: minder werklozen.



Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren.

Er zijn nog geen reacties

arrow_upward