Dacia Duster

Podium plaats voor Dacia in tevredenheidsonderzoek

25-09-2016
RichardMCV
Overig
0

Dacia heeft de tweede podium plaats bereikt op de 2016 Auto Express Driver Dealer Aftersales Survey. Dit is een tevredenheidsonderzoek dat in England gehouden wordt. Uit dit onderzoek blijkt dus dat je veel waar voor je geld kunt hebben EN uitstekende ervaringen met de dealers. Zelfs nog beter dan bij de premium merken.

Afbeelding Het 'schokkende betaalbare' merk scoorde maar liefst 93,7 procent in de 2016 Auto Express Driver Dealer Aftersales Survey op de lijst van gemiddelde tevredenheid bij klanten en steeg van plaats 13 in 2015 naar plaats 2 in 2016. Dit bleek dus voldoende te zijn om de tweede plaats te mogen gaan bezetten op het podium.

Dacia, bekend als een veel waar voor je geld merk, debuteerde in het onderzoek in 2014 en verbeterde zich sindsdien elk jaar. Het resultaat is gedeeltelijk het gevolg van het opsplitsen van de afdeling 'Groupe Renault UK Services and Quality division' in twee nieuwe afdelingen: namelijk Total Customer Experience (TCE) and After Sales.

TCE bevorderd het kontakt tussen klant en dealer en demonstreert de toewijding van het dealernetwerk. Een ander onderdeel van dit TCE is belast met de taak om zich te focussen op het commercieel maken van onderdelen,accessoires, opties en service functies.

Sinds de 'lancering' van Dacia in England in 2013 zijn er meer dan 78.000 auto's verkocht.

De daciamodellen reeks in England bevat: de Sandero in drie uitrustings-niveau’s met keuze tussen twee benzinemotoren of een dieselmotor. Dit geld ook voor de veelzijdige Logan MCV. De meervoudige prijswinnaar Duster is er ook in drie uitrustingsniveau’s. Er is keuze tussen de 1.6 liter benzine of de 1.5 liter diesel. Verder kun je nog kiezen voor de 4×2 of de 4×4 variant.


Je moet Inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Er zijn geen reacties geplaatst op dit artikel.